Wednesday, May 20, 2009

Attention!!

Salam to all,

buat sumer nak beritahu
aku telah mendelete perisian YAHOO MESSENGER" dari kumputerku ini. so no more YM senin ke jumaat nak layan n feeling the blues. u need help korang email or calling me ok.

ye lah dah kena perli secara berdepan oleh tuan besar xkan wat derk je kan
pehtu siap psg-psg spy..
"Matun tu masih YM lagi ke?"

macam la aku YM straight 8 jam kan..lupa kerja..lupa dateline segala bagai

xpe la..sape la kita nih...apa pon depa kata betullah tu

ye aku mengular waktu kerja
betul la tu satu kerja langsung aku tak buat dek kerna YM itu
yes yes and yes aku hanya makan gaji buta
hanya mereka mereka sahajalah yg paling berdedikasi dlm kompeni ini

sekian. luahan dari daku pekerja cabuk ini.

3 comments:

Shemmi said...

oh..terpana aku tatkala membaca nya..
kerna aku juga pekerja yg kuat mengulor..
kurang berdedikasi serta suke memanjang2kan cerita ke laman web..hahahaha....


sabarlah syg..mereka itu btl tp mereka tidak pndai..
sehingga tdk mmpu bermain2 sewaktu kerja..
kerja xleh siap wlp x main ym or tenet...

Shemmi said...

jeles ah tgk biru mulus kamu nih

chai n tea said...

jeles ke tach? meh2 tuko lagi baju blog kamu
huwa huwa..nnti ramai followers kamu berkata..wah..shemmi tuko baju di blog lagi..