Thursday, January 22, 2009

Malas..

ada pon sorang makhluk..
asyik bertanya pd aku ttg duduk perkara yg tak boleh aku beritahu
lgpon boss udah bilang..
"matun..if anything ada kena mengena dgn'........' you pass them to En. Y" sore tegas boss den dh berbunyi..
tp gi mana deh? jika En. Y sendrik sdh menyuruh aku menghubunginya..
kupikirkan ttg apa..
rupanya ttg 'itu' isk ngengada sungguh
bila ku suarakan dulu katanya sanggup belaka..sanggup hadapi kemungkinan yg akan tiba
now ngengada la pulak..nanti..org T dan org S mengejar
satu hari 2-3 kali sebuk mencari aku..

harus dipikirkan...now musim gaji you GAJI..
ku harus sdhkan perkara itu juga...
yeah kamu penting..
org dlm jagaanku juga penting..
aku janji..akn ku layani permintaan kamu sesudah kuuruskan tentang mereka ini..

buat masa ini..aku mohon maaf padamu En. R kerna AKU MALAS MENJAWAB PANGGILAN DARIMU!!

No comments: