Tuesday, June 22, 2010

Dia kembali...



teman tersayang kembali
dahulu cuba-cuba juga menjengah
tp tahap itu shjalah
dalam hati berbolak balik, tgn masih memegang henpon
apa yg mahu dikata ye
marah lagikah dia pd aku
benci kah mendengar suara aku
xmo dgr lagikah bebelan aku..
gi mana..terkadang rindu juga mendengar isi hati dia
curahan rasa
si dia yg pernah jadi tempat aku mencurah rasa
segala gelak tawa tangis aku sumer dia tahu

alhamdulillah

dia sudi menjengah
syukur ya Allah
sahabatku sudi menjengah

3 comments:

Anonymous said...

dia bukan kembali
kerana dia sentiasa ada disitu
duduk disisimu
dalam henponmu
dalam hatimu...
cuma terlupe dek timbunan-timbunan
helaian kasih terutama

shahrose said...

aiyo macam orng putus centa je matun kekeke

Shemmi said...

dia kembali dgn senyum
tanda warna pekat merah di dalam hati
sudah kembali mnjadi merah jambu