Tuesday, January 5, 2010

Selamat Ulang Tahun Sayang


Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain
Yang tulus ikhlas

Ingin sekali sekala dirinya dibalas

Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi

Ingin sekali sekala jadi penerima

Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta

Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang

Kini kau bersayap, pergilah terbang

Rentaslah langit cita cita mu

Harap nanti kita 'kan bertemu

(
bila lak dia tak balik..everyday dia balik)

Selamat ulang tahun sayang

Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

(
bawa motor elok-elok jgn merempit tak tentu hala)

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu


To my dear,
happy besday to you, moga sentiasa dilindungi Allah dirahmati Allah selalu i lebiu..i lebiu..i lebiu.. (huh mood cheesy giler kan?)

p/s daku tak menceritakan tentang family day di PD, sambutan annivesary tak seberapa, and dating ke Genting semalam..huhu bz gilak woo

2 comments:

Shemmi said...

cantiknya lorekan pic atas tuh..kamoo ke yg buat?...emhm....


*'pokok' kesayangan saya belum dtg...

sob sob sob..sehingga mnjadi bahan lawak budak2 rempit kat opisku..saya sedih..tapi saya x kisah...tp saya kisah..

chai n tea said...

tach..

ma n melukis ibarat cheese and kapur my dear..langsung xlh blah punye..

mahu membuat lukisan org lidi pon daku harus berfikir cmne nk lukis tgn dia jgn lebih pjg dr kakinya..

ttg dirimu menjd bahan usikan
pedulikan..selagi maruah dipertahankan..nama baik kamu jaga xde apa yg perlu dimalukan..

pedih mmg pedih
as long as aku tahu n u tahu..kamu bukan murahan..cinta kamu mahal..
ingat ye my dear..bykkan baca ayat seribu dinar..mana tahu rezeki Allah muncul tak diduga