Monday, November 23, 2009

Saya..mahu jadi usahawan

Siyes
tajuk di atas tu mmg siyes
Takyah la nak dibelek-belek lagi

Its time for to create my own way kan
masa untuk saya bertanggungjawab atas diri sendrik
Gaji saya, saya usaha sendrik (apakah?)

Mahu tahu apa yg kujual?
Benda biasa je..kecil-kecilan
Tapi pakcik bagitau, biar bermula dengan selangkah
at least saya mula melangkah dari berdiri tegak langsung tak bergerak

So here saya perkenalkan apa yg saya jual T SHIRT MUSLIMAH!!

jap-jap saya nak pastekan antara design produk yang saya jual. Insya Allah sumer saiz ada S, M, L , XL, XXL, 3XL & 4XL (saya yg tembam pakai saiz XL..hehe)


cantek kan? ini saya panggil as sport cut sbb kolar dia bentuk V.
Ada dalam kaler biru, pink, hijau



ini saya panggil double layer, sbb dia 2 kaler kan. Ada dalam kaler hitam, purple, brown & hijau, ops lupa pink pon ada. Nak tgk? tadaaa!!!


double layer kaler pink

apa lagi ek..banyak lagi..oh ye full cut + half cut
apa bezanya? cmni full cut warna lengannya satu warna
tapi half cut, warna lengannya ada dua kaler
Contoh camni la


purple is half cut, light green is full cut, blue is sport cut (tgk kolar dia)
warna lain untuk full cut pon ada, blue, green, purple, maroon and pink
(huh nampak cam i suka pink kan?)


full cut kaler maroon chantek kan?

sumer yang disebutkan di atas harganya adalah standard RM 38 (kalu beli lebih i kasik diskaun la). Cuma untuk saiz 3XL ada tambahan RM 3 and untuk 4XL harga tambahan adalah RM 6.

Tambahan untuk design t shirt biasa ada gak yg berpoket and berbutang. Contoh camni

ada dalam warna pink, biru, hijau, maroon. (2 side pockets tau)
tapi harganya lebih skit RM 42. Kos untuk butang and nak wat poket.

Apart from that ada lagi satu yang sungguh memikatku. Kardigan design untuk muslimah


cantek kan? labuh & selesa. Yang ni harganya akan dimaklumkan kendian..hehehe nak negotiate harga dulu.

















No comments: