Thursday, March 5, 2009

Entry..bengang


sangat sakit hati
jika kita dh berusaha sehabis daya
masih lagi diperlekehkan kerja kita
sentiasa ada yg tak kena..

tanganku cuma ada dua!!
aku cuba sehabis baik..
setelah melihat draftnya boleh atau tidak berkata dgn elok pdku
bukan membebel yg bukan-bukan
meletakkan kesalahan ke atas diri ini

bukan hanya kamu
tempat utk aku menghadap..
aku ada tugasan lain..tanggungjwab yg lain
bukankah telah ku kata ini adalah draf..draft
yg mamat auditor itu serahkan pdku
tahu atau tidak tentang makna audit?
ingt sebegitu mudahkah nk keluarkan laporan audit utk dipersembahkan?
kalau didapati ada kesalahan..jarinya akan dituding ke arah aku
audit bukan kerja cincai
audit bukan main tutup mata utk membuatnya
tahu bukan makna audit itu apa?
kalau tak tahu tutup mulut kamu

benarkan aku melaksanakan tugasku sehabis baik
sekurang-kurangnya sedikit appreciation kerna aku melakukan tugasan dgn baik

No comments: