Thursday, February 19, 2009

Change (i love u my friend)

change a.k.a ubah..agen perubahan
sumer org akan berubah..
hatta bentuk fizikal manusia pon akan berubah..
apatah lagi emosi dan perasaan manusia mau pon tingkah lakunya
manusia..diriku..diri kamu..jua org sekeliling kamu

td menyinggah di laman teman..
hmm difahami yg dia telah ketemu kecintaannya..
minatnya
siapa aku utk menghalang..
pd pemikiranku..bagus sekali minatnya itu
aku suka dan setuju

sbb bagi aku jika kawanku happy and gembira itu sudah memadai bg aku
utk apa perlu menahan seseorg dr melakukan perkara yg digemari bukan
daripada duduk semeja..bicara ttg diri dan impian dan harapan
kini kamu melangkah dan melakukan apa yg kamu impikan dan harapkan..
bagus sekali

utk sahabat..
sorry is not needed
keputusan kamu adalah hak kamu
daku hormati..berlapang dada..dan ikhlas terima kata-katamu
tatkala meredah hutan rimba..dan menatap keindahan bumi ciptaan Allah ini
kutitipkan ingatan buat kamu..jaga diri tau..


(bunga ini utk kamu tanda ingatan dariku)

2 comments:

Shemmi said...

saya tak ada apa2 nak dikatakan...

rasa bersalah makin menebal..sementelah..msg ku tiada jawapan semalam..
mngkin sudah tidak layak untuk bertnya lagi..

wlp kau titipkan 'bear' utk aku gembira di hutan rimba sana..
itu mungkin boleh aku lakukan..tp dalam hati..tetap menimbun rasa..

rasa bersalah kerana telah mengabaikan seorang teman

terlanjur kata..gossip di meja makan itu sekadar tempelan yg bukan lagi jadi kesukaan..ye yg ini aku salah...

harap masih ada masa untuk tebus kesilapan

chai n tea said...

kamu tetap sahabat..

kita tetap berkawan..

ttp lah kamu jd kawanku..

ingt bukan pesananku pdmu setelah diriku bertukar status?