Monday, January 24, 2011

Emosi di hari Isnin

last week dia ada bagitau..aku diam
tapi terpikir..dah tu budak tu nak wat keje camne?

why kena amik pc dia gak? ok la ada sistem fine
ok la amik la pc dia..tp gantinya ada tak?
tp boss kata today gak pindahkan pc..
dah tu dia? pc ganti xde?

ni kiranya anak buah aku dipindahkan department ke?
so kira ai xde anak buah la ye
kenapa sesuka hati je ye..
aku tgk anak buah aku nih..dia relaks je..
dialah runner, dialah my assistant..
siyesly ai x puas hati..sgt x puas hati
melainkan kalu dia dpt pc baru..then i ok je xde mslh

why buat keputusan..back up plan langsung xde?
isk aku lak yg bengang..nape aku yg emosi ye?

dari dulu lagi..kalu ada percubaan nak sabotaj anak buah aku..
mmg aku la yg amuk dulu..
bukan nak langgar perintah bos..cuma aku bertanya hak dia sbg pekerja
dia anak buah aku..siyesly cam tanggungjawab aku nak jaga hal dia

adoyai..napekah..

No comments: