Monday, July 27, 2009

Dilema sungguh..

Aku dalam dilema

dulu bila tak buat, auditor lambat aku disergah, di tekan-tekan suruh utk siapkan audit akaun itu

skrg dah ketemu auditor yg ok
auditor yg komited dlm laksanakan tugasan

dah deliver apa yg mereka janjikan, nak mintak diskaun pulak

aduhai. ada pulak tuh aku yang kena bersoal jwb dgn auditor itu

dilema sungguh

pandai mereka bhgn itu nak serahkan balik kat aku
cmne aku nak menjwb dengan auditorku? cmne nak jaga hubungan baik dengan mereka?

how? duit dh byk ratus ribu sebulan masuk poket tuh, kalau kurang sikit untuk dibayar kepada auditor x boleh? jaga nama baik awak juga

ini nak disamakan dengan auditor yg konperm xleh siapkan keje on time..cmne tuh?

ni la org kata beri betis nak peha pulak
sakit jiwa betul la..

2 comments:

Hot Mummy said...

matun...jgn stress2 nnti cepat tua..biasaler keje...

chai n tea said...

kekeke..
waaa.. hot mummy gitu

x stress dilema je..

kang terlebih stress kang ada yg terjun kt Plaza Masalam kang..ops..